delo diplomskega projekta
Povzetek
Vsako podjetje si želi, da bi za svoj obstoj našlo odjemalce, ki bodo kupovali njihov izdelek. Prodaja v podjetju spada med tisto funkcijo podjetja, ki zaključuje poslovni proces podjetja, njen rezultat pa je pretvorba izdelkov in storitev v denarno obliko. Doseganje zastavljenih ciljev in smotrov organizacije je ključno za uspešnost prodaje, prav tako pa tudi podjetja samega. Vsako podjetje mora spremljati uspešnost na vseh področjih in tako tudi uspešnost prodaje.
Med ugotavljanjem oziroma analizo uspešnosti prodaje, sem dobila potrditev, da mora vsako podjetje analizirati poslovanje podjetja skozi vsa leta in pri tem iskati možnosti, da se izboljša. Še posebej pomembna je analiza uspešnosti prodaje, saj bi lahko podjetja »tavala v temi«, s tem pa so lahko ob pravem trenutku na pravem mestu. Analiza uspešnosti prodaje pripomore tako k uspešnemu delovanju podjetja kot pri njegovi rasti.
Delo diplomskega projekta je razdeljeno na štiri poglavja. V uvod je vključen opis problema, namen, cilji, osnovne trditve in predpostavke ter omejitve diplomskega projekta. V teoretičnem delu so zbrana teoretična izhodišča proučevanega problema in teoretično razdelane faze analize uspešnosti prodaje. Empirični del zajema spoznanja in poglede iz teoretičnega dela, ki so uporabljeni za proučevanje na primeru podjetja Aluminium Kety Emmi, d. o. o. V zadnjem, to je četrtem, delu diplomskega projekta, pa so navedene sklepne ugotovitve in spoznanja proučevanih problemov ter razlage pridobljenih rezultatov v zvezi z osnovnimi trditvami.
Ključne besede
prodaja;prodajno osebje;uspešnost;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2021 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[V. Turner] |
UDK: |
658.8 |
COBISS: |
59983363
|
Št. ogledov: |
393 |
Št. prenosov: |
44 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Determinating the success sales rate from a salesman X in a company Aluminium Kety Emmi d. o. o. |
Sekundarni povzetek: |
Every company wants to find customers for their existence who will buy their product. Sales in a company is one of the company functions that completes the company's business process, and its result is the conversion of products and services into cash. Achieving the set goals and goals of the organization is key to the success of sales, as well as the company itself. Every company must monitor performance in all areas and thus sales performance.
During the determination or analysis of sales success, I received confirmation that each company must analyze the company's operations over the years and look for opportunities to improve. The analysis of sales success is especially important, as companies could "wander in the dark", but thanks to analysis they can be in the right place at the right time. Sales performance analysis contributes to both the successful operation of the company and its growth.
The work of the diploma project is divided into four chapters. The introduction includes a description of the problem, purpose, goals, basic statements and assumptions, and limitations of the diploma project. In the theoretical part, the theoretical starting points of the studied problem are collected and the phases of sales performance analysis are theoretically elaborated. The empirical part covers the findings and views from the theoretical part, which are used to study the case of Aluminum Kety Emmi, d. o. o. In the last, the fourth, part of the diploma project, the conclusions and findings of the studied problems are given, as well as the explanation of the obtained results in relation to the basic statements. |
Sekundarne ključne besede: |
sales;sales performance determination;sales performance analysis;sales staff;aluminium products.; |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega projekta/projektno delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
35 str. |
ID: |
12152532 |