diplomsko delo
Povzetek
Za otroka je pomembno, da ima občutek topline, ljubezni, sprejetosti, varnosti in zaščite, ki mu
jo ponavadi najprej nudi njegov dom in družina. S tem se počasi gradijo in postavljajo temelji
za njegovo vedenje in mišljenje, izoblikujejo pa se tudi vrednote, ki jih bo otrok izražal skozi
celo življenje. V družini otrok doživi prvi stik s socializacijo.
V teoretičnem delu diplomske naloge sem najprej predstavila definicijo družine in jo opredelila.
Vsem družinam je skupno predajanje vzorcev in značilnosti navad ter običajev, ki se prenašajo
od starša na otroka. Obstaja več tipov oziroma vrst družin, prav tako je več tudi načinov vzgoje
otroka v družini. Tipe družin in vzgojne stile sem podrobneje predstavila in opisala s pomočjo
strokovne literature. Opisala sem tudi najpomembnejše naloge in funkcije, ki jih opravlja
družina, s katerimi pripomorejo k lažjemu vsakdanu. V drugem delu teoretičnega dela je rdeča
nit vzgojiteljevo delo v vrtcu. Opisala sem, kako naj bi potekalo delo vzgojitelja, katera načela
in metode dela naj pri tem uporablja in kaj vse mora upoštevati pri načrtovanju ter izvedbi
dejavnosti. Ugotavljam, kako pomembno je, da je kritičen do svojega dela in da otrokom
pripravi spodbudno učno okolje, v katerem aktivno sodelujejo in se učijo.
V drugem delu sem opisala dejavnosti, ki sem jih izvedla z otroki, napisala pa sem tudi
evalvacije odgovorov otrok na različna vprašanja, ki sem jih zastavila pred in po dejavnostih.
Ključne besede
predšolska vzgoja;vrtec;aktivno učenje otrok;obravnavanje teme družina;dejavnosti;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2020 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[M. Ugovšek] |
UDK: |
373.2(043.2) |
COBISS: |
39048707
|
Št. ogledov: |
966 |
Št. prenosov: |
175 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Preschool teacher's role at addressing the family topic in kindergarten |
Sekundarni povzetek: |
For children it is important to feel secured, loved and accepted by their families. All of this
slowly build our behavior, values, personality and the way we think when we are adults.
Through the family we learn how to socialize.
In the theoretical part of the thesis, I first presented the definition of family and defined it.
Family role is to transmit manners and habits from parents to children. There are several types
of families, as well as several ways of raising a child in the family. I presented and described
family types and parenting styles. In thesis I also described the most important tasks and
functions performed by the family, which help to make our everyday life easier. In the second
part of theoretical part, the red thread is the educator's work in kindergarten. I described how
kindergarten teacher should work, what principles and methods should be used and what he
should take into account when planning activities. I find it important that he is critical of his
work and that he prepares a stimulating learning environment for children in which they actively
participate and learn.
In the second part of the tesis I described activities I played with children. In the end of the
thesis I made evalvations of the children’s responses to the various questions I asked before and
after the activities. |
Sekundarne ključne besede: |
family;child;trainer;družina;otrok;vzgojitelj; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja |
Strani: |
36 str. |
ID: |
12189323 |