magistrsko delo
Jaka Kordež (Avtor), Matija Marolt (Mentor), Ciril Bohak (Komentor)

Povzetek

S tem, ko naše naprave postajajo pametnejše, naraščajo potrebe po zajemanju okolice v digitalno obliko. Poleg načinov samodejne analize teh podatkov je pomembna tudi njihova vizualizacija za uporabnika. Učinkovit algoritem, ki v realnem času izriše prepričljivo rekonstrukcijo skeniranega modela, je pri tem ključnega pomena. V tem delu je opisanih pet pristopov za upodabljanje oblakov točk. Nekateri so enostavni in le uporabljajo funkcionalnosti grafičnih kartic, drugi pa poskušajo izboljšati upodobitev s pomočjo interpoliranja barv. Iz pristopov izhaja sedem različnih implementacij v okolju Rendercore. Opisan je tudi predlog novega algoritma, ki poskuša odpraviti nekatere pomankljivosti ostalih. Vsem osmim algoritmom je izmerjen čas upodabljanja, rezultat pa je primerjan z mrežno rekonstrukcijo modela. Pri tem predlagani algoritem doseže najboljši rezultat v kvalitativnem smislu.

Ključne besede

računalniška grafika;oblaki točk;računalništvo;računalništvo in informatika;magisteriji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [J. Kordež]
UDK: 004.92(043.2)
COBISS: 41019395 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1319
Št. prenosov: 173
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Interpolation methods for point cloud rendering
Sekundarni povzetek: As our electronic devices are becoming more sophisticated, the needs to capture the environment in a digital form are growing. In addition to the ways of automatically analysing the data, the visualization of the respective data is also important for the user. Therefore, an efficient algorithm that plots a convincing reconstruction of the scanned model in real time is essential. This thesis describes five approaches to rendering point clouds. Some of the approaches are simple and only use the functionality of graphics cards, while others try to improve the rendering by interpolating colours. Seven different implementations in the Rendercore framework are derived from the approaches. A proposal for a new algorithm, which tries to eliminate some of the shortcomings of the others, is also described. Rendering time is measured for all eight algorithms, and the result is compared with a mesh reconstruction of the model. In qualitative terms, the proposed algorithm achieves the best results.
Sekundarne ključne besede: computer graphics;point clouds;computer science;computer and information science;master's degree;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 1000471
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 60 str.
ID: 12192356