magistrsko delo
Nina Komič (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Vpliv digitalnega trženja ekoloških izdelkov na nakupne odločitve porabnikov

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;varstvo okolja;trajnostni razvoj;vedenje potrošnikov;družbena omrezja;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Komič]
UDK: 339.138
COBISS: 30502659 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 350
Št. prenosov: 65
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of digital marketing of organic products on consumer purchasing decisions
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;environmental protection;sustainable development;consumer behaviour;družbena omrezja;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 70, 23 str.
ID: 12252291