diplomsko delo
Laura Sitar (Avtor), Boris Snoj (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

strategija marketinga;konkurenca;strateški management;temeljna strategija;strateško načrtovanja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Založnik: [L. Sitar]
UDK: 339.138(043.2)
COBISS: 12614305 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Strategije marketinga
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Komentar vira: Diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Ekonomija v sodobni družbi;
Strani: VIII, 57 str.
ID: 12255846