magistrsko delo
Nino Golčman (Avtor), David Gajser (Mentor)

Povzetek

Danes je za potrebe poučevanja na voljo ogromno različnih možnosti, klasičnih tradicionalnih učil, interaktivnih tabel, digitalnih medijev in pripomočkov. Učitelji smo v poplavi ponudbe upravičeno zmedeni, saj se od nas pričakuje, da bomo izbrali optimalno kombinacijo metod in pripomočkov. Magistrsko delo predstavlja teoretično ozadje uporabe informacijsko- komunikacijske tehnologije pri poučevanju matematike, opisuje, predstavi in vrednoti izbrana programska orodja in aplikacije, analizira nekatere predloge ter ponudi primere dobrih praks s konkretnimi primeri uporabe pri pouku matematike. Zajema tudi predstavitev lastno razvite aplikacije za medpredmetno povezovanje, ki pripomore k približevanju matematike učencem in izboljšuje odnos učencev do nje. Uporabljene aplikacije in pripomočki ne smejo biti sam zase poceni "šov", ki nima nobenega pozitivnega učinka na boljše znanje, ampak mora res olajšati razumevanje nekega težkega koncepta. Prav zato v magistrskem delu kritično vrednotimo ponujene možnosti in izbiramo tiste, ki prispevajo k boljšemu razumevanju in dajejo rezultate.

Ključne besede

magistrska dela;aplikacije in orodja;matematika;didaktika;pouk in poučevanje;IKT;šola;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [N. Golčman]
UDK: 51:004.85(043.2)
COBISS: 60649219 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 320
Št. prenosov: 47
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Successful information and communication technology use in mathematics teaching
Sekundarni povzetek: Today, there is a wide variety of options available for teaching purposes, classic traditional teaching aids, interactive whiteboards, digital media and other didactic accessories. We teachers are justifiably confused in a flood of offers, as we are expected to choose the optimal combination of methods and aids. The thesis presents the theoretical background for the use of information communication technology in teaching mathematics, describes, presents and evaluates the selected software tools in applications, analyzes some proposals and offers examples of good practice with concrete examples of use in teaching mathematics. It also includes the presentation of a self-developed application for interdisciplinary integration, which helps to bring mathematics closer to students and improves students' attitude towards it. The apps and aids used should not be a "show" on their own with no positive effect on better knowledge, but should really make it easier to understand certain difficult concepts. That is why in the thesis we critically evaluate the offered possibilities and would recommend choosing those that contribute to better understanding and give results.
Sekundarne ključne besede: master theses;applications and tools;mathematics;didactics;teaching and learning;ICT;school;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za naravoslovje in matematiko, Oddelek za matematiko in računalništvo
Strani: VIII, 89 str.
ID: 12265231