dejavnosti, sodelovanje in stres na delovnem mestu
Anja Švigelj (Avtor), Andreja Kozmus (Mentor), Marjan Krašna (Komentor)

Povzetek

Namen magistrskega dela je proučiti najpogostejše dejavnosti svetovalnih delavcev, s kom le-ti najpogosteje sodelujejo in kakšno je njihovo mnenje o pogojih na delovnem mestu. V teoretičnem delu smo predstavili kratek povzetek zgodovine svetovalnega dela in koncept ter opredelitve pojma. Prav tako smo predstavili profile, delujoče v šolski svetovalni službi, in ustanove. Povzeli smo dejavnosti, načela in pogoje za uspešno opravljanje le-teh dejavnosti, kot so opisani v smernicah. Predvsem smo se osredotočili na problematiko v svetovalnem delu danes. V empiričnem delu smo predstavili podatke, ki smo jih zbirali z anketnim vprašalnikom, na katerega je odgovorilo 62 svetovalnih delavcev iz celotne Slovenije. Poskušali smo ugotoviti, ali obstajajo razlike v odgovorih na anketo glede na starost in vrsto vzgojno-izobraževalne ustanove. V naši anketi je dobra polovica anketiranih kot najpogostejšo dejavnost navedla delo z učenci z vedenjskimi težavami (50,8 %). Vprašali smo tudi, s kom svetovalni delavci menijo, da bi bilo potrebno več sodelovati: največ (52,5 %) jih meni, da premalo sodelujejo s starši. Pozanimali smo se tudi o tem, ali je poklic svetovalnega delavca stresen ali ne in ugotovili, da je mnenje o tem enakomerno porazdeljeno: 30 jih je odgovorilo, da je poklic stresen (48, 4 %), in 32 da ni (51,6 %).

Ključne besede

magistrska dela;svetovalni delavci;svetovalno delo;dejavnosti;sodelovanje;stres;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [A. Švigelj]
UDK: 159.944.4:37.091.12-057.86(043.2)
COBISS: 57108995 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 410
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Counsellors in educational establishments: activities, cooperation and stress in the workplace
Sekundarni povzetek: The purpose of this thesis is to examine the common activities of school counsellors, with whom they most often collaborate and what is their opinion on the conditions in their workplace. In the theoretical part, we presented a summary of the history of school counselling and the theory and definitions. We presented profiles working in the school counselling service and the institutions. We summarized the activities, principles and necessary conditions, as described in the guidelines. We focused on issues in school counselling today. In the empirical part, we presented the data from our questionnaire, which was answered by 62 school counsellors from Slovenia. We tried to find out if there are differences in the responses to the survey according to the age and type of educational institution. More than half of the respondents mentioned working with students with behavioural problems as the most common activity (50.8 %). We asked with whom counsellors think that more cooperation is needed: the majority (52.5 %) thinks that they do not cooperate enough with parents. We also inquired whether the profession of counsellor is stressful or not and found that the opinion on this is evenly distributed: 30 of them answered that the profession is stressful (48.4 %), and 32 answered no (51.6 %).
Sekundarne ključne besede: master theses;school counsellors;counselling work;activities;collaboration;stress;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko
Strani: X, 106 f.
ID: 12300507
Priporočena dela:
, dejavnosti, sodelovanje in stres na delovnem mestu
, vloga delovnih zahtev in supervizije
, magistrsko delo Organizacija in management informacijskih sistemov