magistrsko delo
Tatjana Jagarinc (Avtor), Iztok Tomažič (Mentor), Iztok Tomažič (Član komisije za zagovor), Damjana Drobne (Član komisije za zagovor), Jasna Dolenc Koce (Član komisije za zagovor), Barbara Bajd (Član komisije za zagovor), Damjana Drobne (Komentor)

Povzetek

Preverjanje učinka praktičnega pouka na znanje dijakov o nanodelcih ter njihova stališča do nanobiologije

Ključne besede

znanje;izkustveno učenje;pouk;klasični pouk;menenje;anketni vprašalniki;nanodelci;nanobiologija;gimnazija;dijaki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL BF - Biotehniška fakulteta
Založnik: [T. Jagarinec]
UDK: 57:004.85:373.5(043)=163.6
COBISS: 837495 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 279
Št. prenosov: 40
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of practical work on students' knowledge about nanoparticles and students' attitude towards nanobiology
Sekundarne ključne besede: knowledge;experimental learning;instruction;direct instruction;attitude;questionnaries;nanoparticles;nanobiology;high school;secondary school students;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Biotehniška fak.
Strani: X f., 84, [13] str.
ID: 12320169