Povzetek

Namen prispevka je predstaviti metode in tehnike, ki se uporabljajo pri poučevanju strokovne slovenščine na smeri Poslovna lingvistika - novem programu Univerze v Lodžu. Vsebina lektoratov se osredotoča na tri področja: logistiko, finance in računalniške študije. Zaradi pomanjkanja posebej zasnovanih materialov za poučevanje tovrstnih vsebin bo avtorica predstavila alternativno gradivo, pridobljeno iz različnih virov, kot so časopisi in revije, internet in učbeniki za poklicno izobraževanje. Predstavljen bo tudi kratek pregled študijskih načrtov smeri Poslovna lingvistika, kjer se študenti naučijo osnov računovodstva in financ ter izbranih vprašanj poslovanja, spoznajo področja, kot so medkulturna komunikacija, jezikovna pragmatika in uporabno jezikoslovje, pridobijo pa tudi visoko znanje dveh evropskih jezikov.

Ključne besede

slovenščina;slovenščina kot drugi jezik;poučevanje;poslovna lingvistika;strokovno izrazoslovje;slovenistika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 811.163.6'243
COBISS: 69827426 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 278
Št. prenosov: 53
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The aim of this paper is to present the methods and techniques used for specialised content-based Slovene courses taught as part of the newly launched degree course at the University of Lodz - Linguistics for Business, on which students learn the basics of accounting, finance and selected business issues; they also learn about areas such as intercultural communication, language pragmatics and applied linguistics, and gain a high level in two European languages. The content of the specialised language courses focuses on three fields: accounting, finance and computer studies. Due to the lack of specially designed materials for teaching these types of courses, the author will introduce her own alternative materials, gathered from different sources such as newspapers and magazines, the internet and textbooks for vocational education. A short overview of syllabi for Linguistics for Business will be given.
Sekundarne ključne besede: Slovene;Slovene as a second language;teaching;linguistics for business;terminology;Slovene Studies;
Strani: Str. 123-128
DOI: 10.4312/SSJLK.55.123-128
ID: 12352512
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, spletni tečaj za samostojno učenje slovenščine Slovene Learning Online
, ni podatka o podnaslovu