delo diplomskega projekta
Jakob Korbar (Avtor), Borut Milfelner (Mentor)

Povzetek

Marketinško komuniciranje je nepogrešljiva marketinška dejavnost, saj podjetja z njo vzpostavljajo stik z odjemalci, ostalimi podjetji in pridobivajo kupčevo zvestobo in zaupanje. Marketinško komuniciranje podjetja obravnavajo kot obliko prepričevalnega informiranja odjemalcev s katerim zmanjšujejo njihovo negotovost in posledično povzročimo pospeševanje nakupa. Danes je odjemalec izpostavljen veliki količini informacij zaradi tega so vedno bolj zapolnjeni tudi kanali marketinškega komuniciranja. Zaradi vseh dejavnikov so podjetja primorana z odjemalcem komunicirati na najbolj učinkovit način, kar zahteva zelo razvit program marketinškega komuniciranja. V trenutku presoje se bodo odjemalci odločili za nakup tistega izdelka, ki je najbolje predstavljen in najbolj izpolnjuje njihova pričakovanja. Podjetja se zaveda, da lahko le z izpolnjevanjem odjemalčevih pričakovanj in ustvarjanjem dobička ostane konkurenčno na trgu. Da to dosežejo, se morajo biti pripravljeni neprestano prilagajati razmeram na trgu. V diplomskem delu bomo predstavili teoretično osnovo marketinškega komuniciranja, opredelili cilje marketinškega komuniciranja in ciljne skupine, komunikacijske kanale, primernost izbranih komunikacijskih orodij in proračun marketinškega komuniciranja. Specifično bo predstavljeno marketinško komuniciranje v podjetju BSH Bosch und Siemens Hausgeräte na slovenskem trgu. Analizirali bomo njihov program marketinškega komuniciranja in predstavili program marketinga za izdelek sesalnikov Unlimited.

Ključne besede

komuniciranje;marketinško komuniciranje;ciljne skupine;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [J. Korbar]
UDK: 659.3
COBISS: 57709315 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 466
Št. prenosov: 78
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing communication in BSH Bosch und Siemens Hausgeräte
Sekundarni povzetek: Marketing communication is an indispensable marketing activity. As companies establish contact with customers, other companies and gain customer loyalty and trust. Marketing communication is considered by companies as a form of persuasive informing of customers, which reduces their uncertainty and consequently accelerates the purchase. Today, the customer is exposed to a large amount of information, which is why the channels of marketing communication are increasingly filled. Due to all the factors, companies are forced to communicate with the customer in the most efficient way, which requires a highly developed marketing communication program. At the time of the assessment, customers will decide to purchase the product that is best presented and best fulfills their expectations. Businesses are aware that only by meeting consumer expectations and making a profit can they remain competitive in the market. To achieve this, they must be prepared to constantly adept to market conditions. In this diploma project we will present the theoretical basis of marketing communicaton, define the goals of marketing communication nad target groups, communication channels, the suitability of selected communication tools and the budget of marketing communication. This will be based in the case of BSH Bosch und Siemens Hausgeräte on the Slovenian market. We will analize their marketing communication program, present the marketing communication program, and present the marketing program for the Unlimited vacuum cleaner product.
Sekundarne ključne besede: Marketing communication;BSH Bosch und Siemens Hausgeräte;marketing communication tools;marketing communication program;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 41 str.
ID: 12385149