diplomska naloga št. 392/B-GR
Matej Durcik (Avtor), Peter Lipar (Mentor), Robert Rijavec (Komentor)

Povzetek

Diplomska naloga obravnava študijo rekonstrukcije križišča in nevarnega priključka na regionalni cesti v naselju Ozeljan. Na podlagi štetja prometa, analize prometnih nesreč in pregledu obstoječih značilnosti križišča, je bila izvedena kapacitetna analiza in analiza prometne varnosti obstoječega križišča. Predstavljene so tri variantne rešitve obstoječega križišča in prikljčka, katere so varnostno in kapacitetno analizirane ter med seboj primerjane. Na podlagi primerjave je predlagana najustreznejša varianta in sicer na nivoju idejne zasnove. Predlagana projektna rešitev z izvedbo krožišča je sestavljena v skladu s trenutno veljavnimi smernicami, tehničnimi specifikacijami za javne ceste in krožišča.

Ključne besede

gradbeništvo;diplomske naloge;UNI;GR;B-GR;rekonstrukcija;križišče;krožišče;analiza prometne varnosti;kapacitetna analiza;idejna zasnova;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Založnik: [M. Durcik]
UDK: 625.739:69.059.25(497.4Ozeljan)(043.2)
COBISS: 68513539 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 579
Št. prenosov: 327
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Reconstruction of the intersection on the regional road R2- 444 in the settlement of Ozeljan
Sekundarni povzetek: The diploma thesis deals with the study of the reconstruction of the intersection and the dangerous connection on the regional roads in the settlement of Ozeljan. Based on the traffic count, the traffic accidents were analyzed in the review of the existing characteristics of the intersection, a powerful analysis and traffic safety analysis of the existing intersection were performed. Three variants of the solution of the existing intersection and the connection are presented, which are analyzed in terms of safety and performance. Based on the comparison, the most appropriate version is proposed, namely at the level of conceptual design. The proposed project solution with the implementation of the roundabout is based on the currently valid guidelines, technical specifications for public roads and roundabouts.
Sekundarne ključne besede: graduation thesis;civil engineering;reconstruction;intersection;roundabout;safety analysis;capacity analysis;conceptual design;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za gradbeništvo in geodezijo
Strani: IX, 49 str., [23] str. pril., 5 f. zganj. pril.
ID: 12572040