diplomsko delo
Nina Šelih (Avtor), Miran Muhič (Mentor)

Povzetek

V teoretičnem delu diplomskega dela z naslovom Vloga vzgojitelja pri izvajanju naravnih oblik gibanja v vrtcu je opisan gibalni razvoj otroka. Opisali smo faze in načela gibalnega razvoja. V nadaljevanju smo opisali naravne oblike gibanja, njihovo delitev ter predstavili različne primere le-teh. Opisali smo vlogo vzgojitelja ter predstavili dosedanje raziskave in ugotovitve. Namen diplomskega dela je ugotoviti, kakšno vlogo ima vzgojitelj pri izvajanju naravnih oblik gibanja v vrtcu, cilj diplomskega dela je, da s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika ugotovimo količino izvajanja naravnih oblik gibanja v vrtcu in kakšen pomen predstavlja vzgojiteljem izvajanje le-teh. Empirični del diplomskega dela temelji na uporabi kavzalno ne eksperimentalne metode. Podatke smo zbrali s kvantitativno metodo - anonimni anketni vprašalnik. Anonimni anketni vprašalnik smo razdelili med zaposlene vzgojitelje v Vrtcih občine Žalec. Ugotovljeno je bilo, da vzgojitelji, ki so v vrtcu zaposleni dlje časa, v svojem Letnem delovnem načrtu ne načrtujejo več različnih naravnih oblik gibanja kot vzgojitelji, ki so v vrtcu zaposleni manj časa, ter vzgojitelji, ki so v svojem prostem času več aktivni, se med načrtovanimi in vodenimi oblikami gibalno-športnih dejavnosti ne poslužujejo več naravnih oblik gibanja kot vzgojitelji, ki so manj aktivni. Prav tako smo ugotovili, da pri načrtovanju teka v Letnem delovnem načrtu ni razlike glede na starostno skupino otrok, ki jo imajo vzgojitelji, ter da vzgojitelji, ki živijo na podeželju, naravnih oblik gibanja ne izvajajo večkrat kot vzgojitelji, ki živijo v mestu.

Ključne besede

diplomska dela;predšolski otroci;gibalni razvoj otrok;naravne oblike gibanja;vloga vzgojitelja;gibalno športne dejavnosti;količina izvajanja naravnih oblik gibanja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Šelih]
UDK: 373.2:796(043.2)
COBISS: 67762691 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1029
Št. prenosov: 202
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The role of the kindergarden teacher in conducting natural forms of movement in kindergarden
Sekundarni povzetek: The theoretical part of the thesis The role of the kindergarden teacher in conducting natural forms of movement in kindergarden describes the movement development of the child. We described the phases and principles of movement development. Below we described the natural forms of movement, their division and we presented various examples of them. We described the role of the teacher and we presented the research and findings to be presented so far. The purpose of the thesis was to determine the role of the teacher in the implementation of natural forms of movement in kindergarten, and the aim of the thesis was to determine the amount of implementation of natural forms of movement in kindergarten and the importance of the kindergarten teachers. The empirical part of the thesis is based on the use of a causal non-experimental method. Data was collected using a quantitative method - an anonymous questionnaire. The questionnaire was distributed among the teachers employed in kindergartens of the municipality of Žalec. It has been found that teachers who have been employed in kindergarten for a longer period do not plan more different natural forms of movement in their Annual Work Plan than kindergarten teachers who work less time. Teachers, who are more active in their spare time, do not use more natural forms of movement during planned and guided physical activities than less active teachers. We also found that in planning running activities in Annual Work Plan there is no difference according to the age group of children that the teachers have and, that teachers living in rural areas do not exercise natural forms of movement more often than teachers do living in the city.
Sekundarne ključne besede: theses;preschool children;natural forms of movement;role of a kindergarten teacher;physical activities;amount of implementation of natural forms of movement;Otroški vrtci;Vzgojitelji predšolskih otrok;Otroci;Gibanje;Slovenija;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 38 str.,[7] str. pril.
ID: 12612435