slovenski visokošolski učitelji in jezikovna raba v visokem šolstvu
Mojca Stritar (Avtor)

Povzetek

Poleti 2019 je bila med pedagoškimi delavci Univerze v Ljubljani izvedena anketa o rabi jezikov v slovenskem visokem šolstvu. Pokazala je, da visokošolski učitelji najpogosteje poučujejo v slovenščini, občasno pa jo kombinirajo z angleščino. Do jezika tujih študentov - tako redno vpisanih kot tudi izmenjavnih študentov - so strpni, predvsem pri bolj individualnih oblikah pedagoškega dela pa so se jim pripravljeni prilagajati tudi z rabo drugih jezikov.

Ključne besede

jeziki v visokem šolstvu;jezikovna raba;anketa;visokošolski učitelji;tuji študenti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 81'27:378(497.4Ljubljana)
COBISS: 36882435 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 252
Št. prenosov: 67
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: In summer 2019, a questionnaire on language use in Slovene higher education was conducted among University of Ljubljana teachers. Its results showed that the university subjects are mostly taught in Slovene and occasionally in English. The teachers are tolerant toward the language use of foreign students, both regular and exchange students. Additionally, the teachers also use foreign languages, particularly in more individual learning situations.
Sekundarne ključne besede: languages in higher education;language use;questionnaire;university teachers;foreign students;
Strani: Str. 205-216
DOI: 10.4312/Obdobja.39.205-216
ID: 12860046
Priporočena dela:
, slovenski visokošolski učitelji in jezikovna raba v visokem šolstvu
, ni podatka o podnaslovu
, spoznanja in izzivi