Maja Šebjanič (Avtor)

Povzetek

Temeljni cilj sodobnega pouka slovenščine je razvijanje (kritične) sporazumevalne zmožnosti, ki poteka prek učenčevega dejavnega stika oz. komunikacije z besedili različnih vrst - neumetnostnih in umetnostnih. Za uspešno in kakovostno uresničevanje navedenega cilja mora imeti učitelj razvito sporazumevalno zmožnost, zlasti zmožnost govorjenja in poslušanja. Gre za komunikacijske spretnosti učinkovite rabe pedagoškega govora.

Ključne besede

slovenščina;pouk slovenščine;uvajanje v pedagoški poklic;učitelj začetnik;sporazumevalna zmožnost;sporazumevalne spretnosti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 811.163.6:37.011.3-051:316.454.52
COBISS: 42914819 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 272
Št. prenosov: 84
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The basic goal of Slovene language teaching is to develop (critical) communicative competence, which happens through active contact or communication with texts of various type, both literary and non-literary. In order to successfully and qualitatively achieve this goal, the teacher must have developed communication skills, especially the ability to speak and listen. These are communication skills for the effective use of pedagogical speech.
Sekundarne ključne besede: Slovena language;Slovene language lessons;introduction to the teaching profession;novice teacher;language competence;communication skills;
Strani: Str. 217-224
DOI: 10.4312/Obdobja.39.217-224
ID: 12863795