magistrsko delo
Maja Bohak (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu smo preučevali marketinško komuniciranje ter njegovo vlogo v podjetju Loterija Slovenije, d. d. Ker se zavedamo, da je marketinško komuniciranje veliko več kot samo prenos sporočila od podjetja do potrošnika, smo raziskali, kakšen vpliv ima na zadovoljstvo njegovih odjemalcev. V teoretičnem delu smo najprej opredelili glavne instrumente marketinškega komuniciranja ter predstavili pojme zadovoljstva potrošnikov. Podrobneje smo predstavili Loterijo Slovenije, d. d., njeno ponudbo storitev, orodja za pospeševanje prodaje in oglaševanje. V empiričnem delu smo na podlagi pridobljenih podatkov iz vzorca 100 anketirancev raziskali, kakšno je marketinško komuniciranje izbranega podjetja ter kakšno je zadovoljstvo v izbranem vzorcu ljudi. Zbrane podatke smo analizirali s pomočjo statističnega programa ter jih tudi grafično prikazali. Izvedli smo faktorsko analizo, s pomočjo katere smo iskali razlike v zadovoljstvu s posameznimi vidiki storitev glede na starost ter mesečni dohodek. Ugotovili smo, da je pomemben del marketinškega komuniciranja oglaševanje, ki anketirance velikokrat spodbudi k nakupu ali jih vsaj opomni na aktualno ponudbo. Prav tako so nam izsledki raziskave pokazali, da ima marketinško komuniciranje pomembno vlogo pri nakupu storitev.

Ključne besede

marketinško komuniciranje;oglaševanje;pospeševanje prodaje;potrošniki;zadovoljstvo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Bohak]
UDK: 658.89
COBISS: 74777347 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 261
Št. prenosov: 43
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of marketing communication instruments on consumer satisfaction
Sekundarni povzetek: The master's thesis focuses on researching marketing communication and its role at the company Loterija Slovenije, d. d. Realizing that such communication far exceeds simply conveying a message from a business to a consumer, we explored what impact it has on the customers' satisfaction. The theoretical part defines the main instruments of marketing communication and presents the concepts of consumer satisfaction. The company, Loterija Slovenije, d. d., is presented in more detail; along with its offer of services, sales promotion tools and advertising. The empirical part focuses, based on data obtained from a sample of 100 respondents, on investigating the marketing communication of the company and the satisfaction in the selected sample of people. Using a statistical program, we analyzed the collected data and presented it graphically. We performed a factor analysis, searching for differences in satisfaction with individual aspects of services according to age and monthly income. We found advertising to be an important part of marketing communication; it often encourages the interviewees to purchase something or it at least reminds them of the current offer. The research results also showed us that marketing communication plays an important role in purchasing services.
Sekundarne ključne besede: marketing communication;satisfaction;Loterija Slovenije;advertising;sales promotion;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 63 f.
ID: 12876166