Gregor Pompe (Avtor)

Povzetek

Glasba se zdi skoraj v celoti ideološka, pri čemer se ideološke vsebine glasbenemu substratu dodajo tako v aktu ustvarjanja kot tudi aktu recepcije, zaradi česar je mogoče govoriti o ideologiji v glasbi in ideologiji o glasbi. Vzrok za takšno ozko povezanost glasbe in ideologije leži v negotovem semantičnem statusu glasbe. Glasba sicer primarno ni semantična oz. referencialna, vendar pa se v procesu sprejemanja odpira širokemu pomenskemu območju, tudi ideološkemu.

Ključne besede

glasba;ideologija glasbe;semantika glasbe;referencialnost glasbe;politika;ideologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 78:316.75
COBISS: 49264482 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 192
Št. prenosov: 22
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Music seems to be almost completely ideological, whereby the ideological component is added to the musical substrate both in the act of creation and in the act of reception, because of which it is possible to speak of ideology in music and ideology about music. The reason for such a close connection between music and ideology lies in the uncertain semantic status of music. Music is not primarily semantic or referential, but its reception process opens a broad semantic area, including the ideological.
Sekundarne ključne besede: music;ideology of music;semantics of music;referentiality of music;politics;ideology;function;
Strani: Str. 77-82
ID: 13052038
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, dve razumevanji glasbe
, feministična muzikologija in feministična glasbena kritika skozi študijo opere Carmen
, hardcore