diplomsko delo
Barbara Šink (Avtor), Simona Kranjc (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu je predstavljen pomen dejavnikov in dejavnosti v družinskem okolju, ki pozitivno učinkujejo na otrokovo jezikovno zmožnost. Na začetku je glede na teoretične mejnike prikazan razvoj otrokovega govora, sledi strnjena predstavitev notranjih in zunanjih dejavnikov otrokovega govornega razvoja ter v povezavi s tem predstavitev teorije Basila Bernsteina. V jedrnem delu sem se natančneje opredelila do zunanjih dejavnikov in dejavnosti v družinskem okolju, ki pozitivno prispevajo k otrokovi govorni kompetentnosti v zgodnjem in poznejšem obdobju razvoja. Empirični del zajema predstavitev slovenskih in tujih ugotovitev raziskav v povezavi z izobrazbo staršev, ki je v družinskem okolju po mnenju številnih avtorjev eden izmed pomembnejših dejavnikov pri otrokovem razvoju govora.

Ključne besede

otrokov govorni razvoj;družinsko okolje;izobrazba staršev;dejavnosti v družini;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [B. Šink]
UDK: 159.92-053.4:81
COBISS: 69238787 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 301
Št. prenosov: 45
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Home environment and child's linguistic competence
Sekundarni povzetek: The bachelor's thesis presents the importance of factors and activities in the home environment that have a positive effect on a child's linguistic competence. In the first part, the development of a child's speech is shown according to the theoretical milestones; this is followed by a concise presentation of internal and external factors of a child's speech development and, in connection with this, a presentation of Basil Bernstein's theory. In the core part, I defined in more detail the external factors and activities in the home environment that positively contribute to a child's speech competence in the early and late period of development. The empirical part includes a presentation of Slovenian and foreign research findings in connection with the education of parents, which is, according to many authors, one of the most important factors in the home environment contributing to a child's speech development.
Sekundarne ključne besede: child's speech development;home environment;parents' education;family activities;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za slovenistiko
Strani: 48 f.
ID: 13066521