diplomsko delo
Klavdija Mezek (Avtor), Vasja Vehovar (Mentor)

Povzetek

Razvoj interneta in novih tehnologij je povzročil tudi velik porast uporabe spletnega anketiranja. Danes obstajajo številna orodja za spletno anketiranje, ki se med seboj precej razlikujejo; ne zgolj v ceni, ampak tudi v okviru funkcionalnosti, ki jih ponujajo. V diplomskem delu se osredotočamo na uporabo orodij za spletno anketiranje v slovenskih podjetjih. V prvem delu smo najprej pregledali razvoj spletnih anket. Nato obravnavamo razvoj orodij za spletno anketiranje, trende na področju spletnega anketiranja in trg orodij za spletno anketiranje. V empiričnem delu smo najprej izvedli telefonsko anketo med 48 podjetji, na podlagi katere smo pridobili metodološke usmeritve za izvedbo spletne ankete. Kontaktiranje podjetij in izbira ustrezne osebe v podjetju sta namreč v spletni anketi precej zapletena. Na osnovi informacij v telefonski anketi smo se odločili, da spletno anketo izvedemo samo v populaciji vseh majhnih podjetij (N = 5146); sodelovalo je 99 podjetij, kar je pomeni stopnjo odgovorov blizu 2 %, ki je pri tovrstnih anketah običajna. Spletni vprašalnik je osvetlil vlogo spletnih anket med kanali pridobivanja povratnih informacij v podjetjih; uporabo spletnih anket; orodja, ki se pri tem uporabljajo; ter funkcionalnosti orodij. S hierarhičnim razvrščanjem smo enote razvrstili tudi v skupine glede na pomembnost in uporabo orodij ter glede na kanale pridobivanja informacij.

Ključne besede

spletne ankete;orodja za spletno anketiranje;podjetja;funkcionalnosti;trendi;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [K. Mezek]
UDK: 303.62:004.738.5(043.2)
COBISS: 73586179 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 479
Št. prenosov: 74
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Web survey tools in Slovenian companies
Sekundarni povzetek: The development of the Internet and new technologies has led to an increase in the use of web surveys. Today, there are a number of web survey tools that differ greatly not only in price but also in the functionalities they offer. In this diploma thesis we focus on the use of web survey tools in Slovenian companies. In the first part we gave an overview of web survey development. Then we focus on the development of web survey tools, trends in web surveys and the market for web survey tools. In the empirical part, we first conducted a telephone survey among 48 companies, based on which we obtained methodological guidelines for conducting a web survey. Contacting companies and selecting the right person in the company is quite complicated in a web survey. Based on the information from the telephone survey, we decided to conduct the web survey only in the population of all small businesses (N = 5146); 99 businesses participated, which is a response rate of almost 2%, which is common for such surveys. The online questionnaire shed light on the role of web surveys among channels for soliciting feedback in companies, the use of web surveys and web survey tools, and the functionalities of the tools. Using a hierarchical classification, we also grouped the entities by the importance and use of tools and by the channels for soliciting feedback.
Sekundarne ključne besede: web surveys;web survey tools;companies;functionalities;trends;Družboslovno raziskovanje;Social science research;Spletne ankete;Web surveys;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 62 str.
ID: 13112553