analiza profilov mnenjskih voditeljic
Eugenija Janjoš (Avtor), Tanja Oblak (Mentor)

Povzetek

Mediji so od nekdaj predstavljali polje izobraževanja. Z razvojem tehnologij in porastom števila novih spletnih platform se podajanje informacij personalizira, njihova količina poveča, razširi pa se tudi možnost izbire. Izobraževalno vlogo medijev nase prevzamejo tako imenovani mnenjski voditelji, posamezniki z določeno avtoriteto, razgledanostjo in sposobnostjo vplivanja na druge. Definira jih strokovnost in/ali položaj v družbeni mreži. Družbena omrežja pojmujemo kot idealno mesto vplivanja na druge: uporabniki lahko dosežejo celotno omrežje s posodobitvami javnega stanja ali pošiljanja osebnih sporočil kot obliko zasebne komunikacije. Enosmerna komunikacija na platformah, kot so spletni blogi, se na družbenih omrežjih preoblikuje v dvosmerno, odpre se tudi možnost razprave in oblikovanja skupnosti. Instagram, kjer avtorji praviloma dosežejo večje število sledilcev, prejemnikom vsebin omogoči, da postanejo njihovi (so)ustvarjalci, njegova vizualna narava pa na njem ustvari prijetno, neformalno polje učenja. V svetu družbenih omrežij se pojem mnenjskih voditeljev redefinira, njihovo vlogo prevzamejo digitalni vplivneži. Ključni lastnosti za uspeh sta avtentičnost in odnos s sledilci.

Ključne besede

družbena omrežja;Instagram;znanje;izobraževanje;mnenjski voditelj;vplivnež;Znanje;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [E. Janjoš]
UDK: 316.472.4:316.77(043.2)
COBISS: 77545219 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 394
Št. prenosov: 90
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Instagram as a knowledge mobilization platform? Opinion leader profile analysis
Sekundarni povzetek: The media has always been an education field. With the development of technologies and the increase in the number of new platforms the educational communication becomes more personalized, the quantity of information increases and the number of possible choices expands. The educational role of the media is taken over by opinion leaders, individuals with a certain authority, insight and ability to influence others. They are defined by professionalism and/or their position in the social network. Social media can be seen as an ideal place to influence others: users can reach the entire network by updating a public status or sending personal messages as a form of private communication. One-way communication on platforms such as web blogs is being transformed into two-way communication on social media, and the possibility of discussion and the creation of virtual communities is opening up. Instagram, where authors usually reach a larger number of followers allows content recipients to become (co)creators, and the visual nature of Instagram creates a pleasant, informal learning environment. The concept of opinion leaders is being redefined in the social media sphere and their role is being taken over by digital influencers. The key qualities for their success are authenticity and a relationship with followers.
Sekundarne ključne besede: social media;Instagram;knowledge;education;opinion leader;influencer;Družbena omrežja (internet);Online social networks;Instagram (spletno mesto);Instagram (Web site);Knowledge;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 43 str.
ID: 13116244