Miha Kenda (Avtor), Damjan Klobčar (Avtor), Aleš Nagode (Avtor), Drago Bračun (Avtor)

Povzetek

An analysis presents a weld leakage problems of automotive pressure sensor, caused by weld crater cracking. A two-beam laser welding (TBLW) was used to weld a circumferential weld, which undesirably increases the probability of weld leakage by creating two weld end craters on a single weld. Microstructural analysis showed that microsegregation of alloying elements combined with imposed strains causes solidification cracking at the weld end crater. A novel "zigzag" laser power ramp-down was used and the results showed a limited crack propagation by producing significantly shorter discontinuous cracks. In such weld crater endings the leakage is no longer an issue.

Ključne besede

two-beam laser welding;continuous-wave;solidification cracking;weld termination regime;ramp-down;lap joint;17-4 PH steel;Inconel 602;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FS - Fakulteta za strojništvo
UDK: 621.791.725
COBISS: 69793539 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1350-6307
Št. ogledov: 343
Št. prenosov: 91
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: lasersko varjenje z dvojnim žerkom;kontinuirno varjenje;razpoke v vročem;zaključevanje laserskih zvarov;zaključna rampa;prekrovni spoj;17-4 PH;Inconel 602;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 1-14
Zvezek: ǂVol. ǂ128
Čas izdaje: Oct. 2021
DOI: 10.1016/j.engfailanal.2021.105579
ID: 13119802
Priporočena dela:
, diplomsko delo Visokošolskega strokovnega študijskega programa I. stopnje Strojništvo
, diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa I. stopnje strojništvo
, diplomsko delo