delo diplomskega projekta
Ines Sedlar (Avtor), Romana Korez-Vide (Mentor)

Povzetek

Za uspešno mednarodno poslovanje je pomembno, da poznamo poslovno okolje in njegove sestavine. Med slednje spadajo dimenzije političnega, pravnega, ekonomskega, družbenega, tehnološkega in naravnega poslovnega okolja. Poslovno okolje se razlikuje od države do države. Bistvenega pomena v mednarodnem poslovanju je tudi poznavanje poslovne kulture. V današnjem svetu je za podjetje izredno pomembno, da pozna kulturo tuje države, če želi biti tam uspešno. V sklopu poslovne kulture je treba poznati njene ključne sestavine, kot npr. vrednote, običaje, navade, delovne prakse, poslovno komunikacijo, pomembnost prostora in časa ter poslovna pogajanja. Nova Zelandija je ena izmed najbolj privlačnih držav na svetu za tuja podjetja. Z dolgoletno stabilno gospodarsko rastjo je dobra izbira za širitev poslovnih dejavnosti. Vlada je naklonjena tujim podjetjem in tujim naložbam ter vlagateljem ponuja varno poslovno okolje in spodbude. Trg Nove Zelandije je zelo raznolik in odziven. Prebivalci so odprti do tujcev in vedno pripravljeni sodelovati.

Ključne besede

mednarodno poslovanje;tuji trgi;poslovno okolje;poslovna kultura;Nova Zelandija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: I. Sedlar
UDK: 339.9:005
COBISS: 81106691 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 269
Št. prenosov: 39
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂanalysis of business environment with the emphasis on business culture of New Zealand
Sekundarni povzetek: For a successful international business, it is important to understand the business environment and its elements. Among the latter belong the dimensions of political, legal, economic, social, technological, and natural business environment. The business environment is different from country to country. It is also very important in international business to understand business culture. Nowadays, a company needs to understand the culture of a foreign country if it wants to be successful there. When it comes to business culture, it is important to know its main elements, e.g. values, customs, habits, work practices, business communication, the importance of place and time, and business negotiations. New Zealand is one of the most attractive countries in the world for foreign companies. With positive economic growth over the years, it is a good choice to expand the business. The government is fond of foreign companies and foreign investment and it offers to investors a safe environment and support. The market of New Zealand is very diverse and responsive. The residents are open to foreigners and are always ready to cooperate and work with them.
Sekundarne ključne besede: international business;business environment;the culture of a foreign market;business culture;New Zealand;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 44 str.
ID: 13238022