diplomsko delo
Povzetek
Mobilne naprave so vsekakor postale nepogrešljiv del našega vsakdana. Uporabljamo jih že na vseh ravnem našega življenja – torej tudi v marketingu. S pomočjo mobilnih telefonov povečujemo raven digitalizacije, razpon katere pa nam omogoča boljše in lažje življenje. V marketinških vodah pa nam mobilne naprave pomenijo relativno nov komunikacijski medij, ki sicer obstaja že nekaj desetletij, vendar ne v takšni obliki, ki ga poznamo danes. Ta se je skozi leta nadgrajeval in izboljševal. Sedaj sam mobilni telefon ni samo komunikacijski medij, preko njega imamo uporabniki dostop do še več komunikacijskih medijev kot so družbena omrežja, mobilne aplikacije, znamčene mobilne igre itd.
Mobilno marketinško komunikacijo smo opredelili in analizirali pri spletni trgovini Okay.si in pri odjemalcih preverili morebitne novosti na tem področju s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati slednjega so nam dali vpogled do mnenj in preferenc poznavalcev in odjemalcev spletne trgovine do še večje digitalizacije – torej do večje vpeljave mobilnega telefona v marketinško komuniciranje.
Ključne besede
poslovno komuniciranje;marketinško komuniciranje;mobilne naprave;interaktivni mediji;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2021 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
Š. Šilak |
UDK: |
659.3 |
COBISS: |
83919363
|
Št. ogledov: |
266 |
Št. prenosov: |
37 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Mobile marketing communication with the example of online store Okay.si |
Sekundarni povzetek: |
Mobile devices have certainly become an indispensable part of our daily lives. We already use them at every level of our lives - including in marketing. Mobile phones are increasing the level of digitalization, which is making our lives better and easier. In marketing terms, mobile phones are a relatively new communication medium, but has existed for several decades, but not in the form we know today. It has been built on and improved over the past years. Now the mobile phone itself is not only a communication medium, but also gives users access to more communication media such as social networks, mobile apps, branded mobile games, etc.
We defined and analysed mobile marketing communication for Okay. si online shop and checked with customers about possible innovations in this area using a survey questionnaire. The results gave us insights into the opinions and preferences of online customers towards even more digitalisation of the online store – more mobile phone integration in marketing communications. |
Sekundarne ključne besede: |
mobile devices;marketing;communication;interactive media; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
49 str. |
ID: |
13242510 |