diplomsko delo
Katja Bedöke (Avtor), Petra Videmšek (Mentor), Tadeja Kodele (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu raziskujem pogled zaposlenih na centru za socialno delo na praktično usposabljanje študentk socialnega dela. Zanimali so me dejavniki, ki prispevajo k temu, da se center kot učna baza prijavi na razpis za praktično usposabljanje študentk socialnega dela. Z raziskavo sem želela tudi ugotoviti, kaj prispeva k odločitvi socialnih delavk, da sprejmejo vlogo mentoric študentkam socialnega dela. Posvetila sem se tudi raziskovanju sodelovanja mentoric na izbrani učni bazi z mentoricami iz Fakultete za socialno delo, navsezadnje pa sem želela spoznati, kakšen je prispevek študentk socialnega dela k delu na izbrani učni bazi. Rezultate raziskave sem pridobila s pomočjo anketiranja socialnih delavk, ki so zaposlene na izbranih enotah centra za socialno delo in z izvedbo intervjujev, ki sem jih opravila z vodji enot. Sodelujoče v raziskavi so pri študentkah socialnega dela v času praktičnega usposabljanja prepoznavale motiviranost, angažiranost in samoiniciativnost. Dejavniki, ki vplivajo na to, da se izbrane učne baze odločijo za prijavo na razpis prostih mest za praktično usposabljanje študentk socialnega dela so predvsem organizacijski, izbrane učne baze pa praktično usposabljanje opravljajo brez uradne prijave na razpis. Mentorice sprejmejo to vlogo na podlagi osebnih motivov in pridobljenih koristi. Rezultati raziskave kažejo, da bi bilo potrebno na centrih za socialno delo zagotoviti poenoteno financiranje mentoric, smiselno pa bi bilo vzpostaviti tudi več komunikacije med mentoricami iz učnih baz in mentoricami s fakultete.

Ključne besede

praktično usposabljanje;centri za socialno delo;učne baze;mentorstvo;Fakulteta za socialno delo;praksa;študentke in študenti socialnega dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FSD - Fakulteta za socialno delo
Založnik: [K. Bedöke]
UDK: 37.091.33-027.22:36
COBISS: 81486083 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 290
Št. prenosov: 83
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The View of Employees of a Centre of Social Work on Practical Training of Social Work Students
Sekundarni povzetek: In my graduation thesis, I research the view of employees of a Centre of Social Work on practical training of social work students. I was interested in factors that contribute to the Centre of Social Work applying as a learning base for practical training of social work students and what contributes to the decision of employees to accept the role of mentors. I researched the cooperation of mentors on a selected learning base with mentors from the Faculty of Social Work. Lastly, I wanted to know what the contribution of social work students is to work on a selected learning base. I obtained the results by carrying out a survey among the social workers employed in selected divisions of the Centre of Social Work and conducting interviews with their supervisors. Participants in the research recognized motivation, engagement, and self-initiative in social work students during their practical training. Factors influencing the selected learning base's decision to apply for the vacancy for practical training of social work students are primarily organizational. The selected learning bases perform practical training without official application for the tender. Mentors accept this role based on personal motives and obtained benefits. The results show that it would be necessary to provide unified funding for mentors at the Centres of Social Work and establish more communication between mentors from learning bases and mentors from the faculty.
Sekundarne ključne besede: learning base;mentorship;Faculty of Social Work;social work students;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za socialno delo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (129 str.))
ID: 13257803