diplomsko delo
Daša Kompan (Avtor), Ines Kožuh (Mentor), Peter Čakš (Komentor)

Povzetek

V današnji družbi časopis še vedno velja za pomemben vir informacij. Razvoj interneta je časopisnim hišam omogočil objavo vsebin tudi v digitalni obliki. S tem je postal lažje in hitreje dostopen uporabnikom. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, v kakšni obliki berejo časopise mladi v Sloveniji, katere vsebine jih v časopisu najbolj pritegnejo, katere slovenske časopise največ berejo, kako dostopajo do časopisov ter kakšno vlogo igrajo družbena omrežja pri branju časopisov v digitalni obliki.

Ključne besede

časopisi;mediji;internet;mladi;družbena omrežja;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [D. Kompan]
UDK: 655.3.066.12(043.2)
COBISS: 95368195 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 226
Št. prenosov: 39
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Reading newspapers in print and digital form among youth in Slovenia
Sekundarni povzetek: Newspapers in today's society still remain very important source of information. The development of internet has enabled newspapers to publish content in the digital form as well as in print. Publishing content online has helped users to access it easier and faster. The purpose of our research was to find out in what forms youth in Slovenia read newspapers, what kind of content in newspapers attract them the most, which Slovenian newspapers they read the most, how they access newspapers in the print form and how in the digital form. We also wanted to know what kind of role the social networks play in accessing the digital newspapers.
Sekundarne ključne besede: Newspapers;media;internet;youth;social networks;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VI, 39 str.
ID: 13268921