diplomsko delo
Andi Poplas (Avtor), Krista Rizman Žalik (Mentor), Simon Kolmanič (Komentor)

Povzetek

Na področju računalniške grafike in animacije je mogoče določena, navadno zahtevnejša dejanja kot so npr. človeški liki, animirati s pomočjo tehnologije zajema gibanja. Ta omogoča pretvorbo gibanja iz resničnega v virtualno okolje. Večina sistemov za tovrsten zajem je vsakdanjim uporabnikom praktično nedostopna zaradi prostorskih zahtev in zahtev po posebni opremi. V diplomskem delu je skozi teoretično raziskovanje in poskusno animacijo preizkušen eden izmed dostopnejših pristopov zajema gibanja – optični zajem brez označevalcev. Slednji nudi določene prednosti pri animaciji človeških likov, vendar ni brez slabosti, katere je sicer mogoče v določeni meri popraviti v post-produkciji.

Ključne besede

zajem gibanja;optično;brez označevalcev;animacija;računalniška grafika;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [A. Poplas]
UDK: 004.925(043.2)
COBISS: 93993219 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 250
Št. prenosov: 32
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Animation with the use of motion capture
Sekundarni povzetek: In computer graphics and animation, it is possible to animate complex actions, such as human characters, with the use of motion capture technologies. This technology enables the conversion of motion from real to virtual environments. Many motion capture systems are inaccessible to everyday users, due to spatial requirements and specialized equipment. In this thesis, one of the accessible forms of motion capture is tested through research and experimental animation – markerless optical motion capture. Mentioned form of motion capture offers certain advantages in animation of humanoid characters, but it does not come without flaws. These can be corrected to certain degree in the phase of post-production.
Sekundarne ključne besede: motion capture;optical;markerless;animation;computer graphics;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VI, 44 f.
ID: 13272512
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
, diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
, diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa