diplomsko delo
Polina Avfukova (Avtor), Suzana Žilič Fišer (Mentor), Dijana Močnik (Komentor)

Povzetek

V diplomi smo analizirali sodobna orodja in trende interaktivnega marketinškega komuniciranja. V sklopu marketinškega komuniciranja smo preučili ruskega proizvajalca mlečnih izdelkov GK Galaktika. Grafično oblikovanje strani predstavlja načela gestalt teorije vizualnega oblikovanja, ki ob pravilni uporabi vplivajo na dojemanje informacij. Izdelke tega podjetja proizvajajo pod različnimi blagovnimi znamkami, ki imajo svojo podobo in podstran. Ciljna skupina podjetja so ljudje z nizkim do srednjim dohodkom in otroci. Podjetje skuša s pomočjo različnih vizualnih elementov, efektov in ekskluzivnih informacij na strani obdržati obstoječe in privabljati nove kupce. Podjetje uporablja tudi interaktivna orodja, kot so akcije in prireditve za doseganje ciljev marketinškega komuniciranja.

Ključne besede

interaktivno marketinško komuniciranje;podoba podjetja;blagovna znamka;oglaševanje na spletu;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [P. Avfukova]
UDK: 659.131.7:077(043.2)
COBISS: 89626115 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 299
Št. prenosov: 13
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Interactive marketing communication in the Russian company GK Galaktika
Sekundarni povzetek: In the diploma, we analyzed modern tools and trends in interactive marketing communication. In the context of marketing communication, we studied the Russian dairy producer GK Galaktika. The graphic design of the website presents the principles of the Gestalt theory of visual design, which, when properly applied, influences the perception of information. The company's products are manufactured under different brand names, which have their image and sub-site. The target audience of the company is low to middle-income people and children. The company aims to retain existing customers and attract new customers by using various visual elements, effects, and exclusive information on the site. The company also uses interactive tools such as campaigns and events to achieve its marketing communication goals.
Sekundarne ključne besede: interactive marketing communication;corporate image;brand;online/web advertising.;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: IV, 27 f.
ID: 13283413