master's thesis
Maja Jovanovska (Avtor), Maja Kralj (Avtor), Nejc Jarm (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Ad personalization and the privacy paradox in data-driven marketing communication strategies

Ključne besede

marketing;business communication;advertising;personality;privacy;marketing strategy;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Jovanovska
UDK: 339.138
COBISS: 50893571 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 322
Št. prenosov: 47
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Personalizacija oglasov in paradoks zasebnosti v podatkovnih strategijah trženjskega komuniciranja
Sekundarne ključne besede: trženje;poslovno komuniciranje;oglaševanje;osebnost;zasebnost;strategija trženja;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: V, 123, 36 str.
ID: 13303281