ǂthe ǂcase of a large Scandinavian financial institution

Povzetek

Key success factors of customer relations management implementation

Ključne besede

informatics;information systems;customer relationship;users;information technology;case study;financial institutions;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [P. Tofte]
UDK: 005
COBISS: 55617283 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 235
Št. prenosov: 26
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Ključni dejavniki uspeha uvedbe managementa odnosov z odjemalci: primer velike skandinavske finančne institucije
Sekundarne ključne besede: informatika;informacijski sistemi;odnosi s strankami;uporabniki;informacijska tehnologija;case study;finančne institucije;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 63 str.
ID: 13303327
Priporočena dela:
, ǂthe ǂcase of a large Scandinavian financial institution
, primer podjetja v hotelirski dejavnosti