magistrsko delo
Ajda Prušek (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo z naslovom Problematika eksperimentalnega dela na daljavo pri predmetu naravoslovje in tehnika na območju Savinjske regije med epidemijo covid-19 sestavljata dva glavna dela - teoretični in empirični del, na koncu pa še manj obsežen praktični del. Teoretični del je razdeljen na tri večje sklope: pedagoško-didaktični sklop (pomen izkustvenega učenja in eksperimentalnega dela pri predmetu naravoslovje in tehnika), geografsko-zgodovinski sklop (predstavitev savinjske statistične regije) in epidemija covid-19 (povzetek nekaj tujih in slovenskih člankov o šolanju na daljavo). V empiričnem delu so predstavljeni rezultati, pridobljeni z anketiranjem učiteljev 4. in 5. razreda na področju Savinjske regije. Ugotovili smo, da so se učitelji s poučevanjem na daljavo spopadali zelo različno. Večina učiteljev je od učencev pričakovala tudi samostojno eksperimentiranje doma, pri tem pa so se spopadali z nekaj težavami. V praktičnem delu smo na podlagi rezultatov empiričnega dela predstavili nekaj predlogov za eksperimentalno delo doma v primeru ponovnega zaprtja šol. Predlogi so napisani za sklop spreminjanja lastnosti snovi za 4. razred in snovi v naravi za 5. razred osnovne šole.

Ključne besede

magistrska dela;osnovne šole;naravoslovje in tehnika;eksperimentalno delo;covid-19;šolanje na daljavo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Prušek]
UDK: 37.091.3:0/9(043.2)
COBISS: 84477443 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 483
Št. prenosov: 80
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The problems of experimental teaching science and technology online in savinjska region during covid-19 epidemic
Sekundarni povzetek: The thesis entitled The Problems of Experimental Teleworking in Science and Technology in Savinjska Region during the Covid-19 Epidemic consists of two main parts - a theoretical part and an empirical part, whose supplement is also a shorter practical part. The theoretical part is divided into three major parts: pedagogic-didactic part (the meaning of experiential work at Science and Technology), geographical-historical part (the introduction of Savinjska region) and Covid-19 epidemic (the summary of some foreign and Slovenian articles about teleworking). The empirical part comprises the results, obtained with a survey carried out among 4th and 5th year teachers in Savinjska region. We found that teachers dealt with problems of teleworking in different ways. The majority of teachers expected some independent work from their pupils but noticed some problems. In the practical part there are a few suggestions for experimental work in case of the next lockdown. The suggestions refer to the topics The changing of the properties of substances (4th year) and Substances in the nature (5th year).
Sekundarne ključne besede: master theses;primary schools;Science and Technology;experimental work;COVID-19;teleworking;Izobraževanje na daljavo;Naravoslovje;Tehnični pouk;SARS-CoV-2 (virus);Savinjska regija (Slovenija);Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 133 str.))
ID: 13328929