magistrsko delo

Povzetek

Magistrsko delo naslavlja področje aktivnih računalniških kolesarskih iger. V ta namen smo najprej opisali princip delovanja aktivnih računalniških iger in proučili literaturo o njihovem vplivu na promocijo zdravega načina življenja. Sledil je pregled najpriljubljenejših obstoječih rešitev na trgu. Ugotovili smo, da pri razvijanju omenjenih iger prihaja do razlik predvsem pri načinu generiranju prog, za komunikacijo med napravami se večina obrača na preverjena, brezžična in varčna protokola ANT+ in Bluetooth Low Energy. Na podlagi teh ugotovitev smo v nadaljevanju magistrskega dela razvili aktivno računalniško kolesarsko igro, v kateri igralec vozi po lastnih progah, ki jih predhodno posname z videokamero, za komunikacijo s kolesarskim trenažerjem pa igra uporablja protokol ANT+.

Ključne besede

aktivne računalniške igre;kolesarjenje;protokol ANT+;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [A. Soderžnik]
UDK: 004.967(043.2)
COBISS: 89853955 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 248
Št. prenosov: 32
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Development of an active computer cycling game using a smart trainer
Sekundarni povzetek: The master's thesis addresses the field of active computer cycling games. To this end, we described the principle of operation of such games and examined the literature regarding their impact on promoting a healthy lifestyle. This part was followed by an overview of the most popular solutions already present on the market. We found that the developers of these games take a different approach considering how they generate cycling routes. However, when developing communication between devices, the majority resort to proven, wireless, and energy-efficient protocols ANT + and Bluetooth Low Energy. Considering these findings, we have developed an active computer cycling game where the player rides on his own routes that were previously recorded with a video camera while the ANT+ protocol is being used for communication between the game and the smart trainer.
Sekundarne ključne besede: active video games;cycling;ANT+ protocol;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: IX, 62 str.
ID: 13343427