zaključno delo
Nejc Sevčnikar (Avtor), Simon Kolmanič (Mentor)

Povzetek

Diplomska naloga opisuje izdelavo končnih avtomatov, ki se lahko odzovejo na okolico in med seboj komunicirajo. Implementiramo jih znotraj računalniške igre z namenom interakcije z igralcem. Končnemu avtomatu definiramo stanja in pogoje za prehode med njimi. Na podlagi tega vežemo na stanja ustrezne dogodke. Stanjem dodamo animacije in vežemo pogoje za prehode na interne spremenljivke ali okolice. Zraven dodamo preprostega igralca, ki lahko vpliva na delovanje končnih avtomatov. Rezultat je več agentov znotraj igre, ki se lahko pomikajo po mapi in delujejo neodvisno. Poleg tega lahko sodelujejo tako, da premagajo igralca.

Ključne besede

končni avtomati;video igre;umetna inteligenca;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [N. Sevčnikar]
UDK: 004.8:004.96(043.2)
COBISS: 86856963 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 225
Št. prenosov: 22
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Use of finite state machines in games
Sekundarni povzetek: This bachelor’s thesis describes the creation of finite-state machines that can dynamically respond to their environment and communicate with each other. We implement them within a video game to interact with the player. We define the states of the finite-state machine and the transitions between them. Alongside them, we add animations to each state and link the transitions to internal variables and the surroundings. We also create a simple player capable of affecting the workings of finite-state machines. As a result, we get several finite-state machines inside a video game that can move around independently. They can also interact with each other to try and defeat the player.
Sekundarne ključne besede: finite-state machines;video games;artificial intelligence;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: IX, 48 str.
ID: 13404572