diplomsko delo
Ervin Huskanović (Avtor), Bojan Blažica (Mentor)

Povzetek

Digitalizacija poslovanja pomeni prenos podatkov in procesov v digitalno obliko, s katerim tehnologija znižuje stroške poslovanja podjetja. V diplomskem delu smo opisali, kaj je digitalizacija poslovanja, korake digitalizacije, prednosti in kako vpliva na poslovanje v času krize. Opisali smo tudi e-račune in izvedli anketo, ki se nanaša na ravnanje z računi. Anketa je bila izvedena prek podjetja Saop, d. o. o. Poleg tega smo opravili oceno uporabniške prijaznosti poslovanja s papirnimi računi oziroma z e-računi, ki je bila opravljena s pomočjo vprašalnika SUS. S pomočjo spletnih anket smo pridobili podatke o razširjenosti uporabe e-računov in uporabniške prijaznosti papirnih računov in e-računov. Metodo deskripcije smo uporabili za opisovanje prenove poslovanja. Z raziskavo smo dobili širšo sliko poslovanja podjetja in vpliva procesa digitalizacije v kriznih časih. Na primeru uporabe e-računov smo ugotovili, da ima država s svojimi aktivnostmi pomembno vlogo pri spodbujanju digitalizacije in da je z vidika uporabniške prijaznosti poslovanje z e-računi primerljivo poslovanju s papirnatimi računi.

Ključne besede

diplomske naloge;digitalizacija;brezpapirno poslovanje;e-račun;kriza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UNG PTF - Poslovno-tehniška fakulteta
Založnik: [E. Huskanović]
UDK: 005.9
COBISS: 79134467 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1504
Št. prenosov: 128
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The impact of digitalization process on company's business in the times of crisis
Sekundarni povzetek: Digitalization of business means transfer of data and processes into digital form in order to reduce operating costs of the company. The diploma thesis adresses digitalization of business, the steps of digitalization, the benefits and the way it affects business during the times of crisis. We also deal with e-invoice. A survey has been conducted related to the invoice handling by using the facilities of the company Saop, d. o. o. In addition, we performed an assessment of the user-friendliness of operations with paper invoices and e-invoices, by using the SUS questionnaire. With the help of online surveys, we obtained data on the prevalence of the use of e-invoices and the user-friendliness of paper invoices and e-invoices. We used the description method to describe the business renewal. The research provided a broader picture of the company's operations and the impact of the digitalisation process in times of crisis. In the case of the use of e-invoices, we found that the state with its activities plays an important role in promoting digitalisation and that from the point of view of user-friendliness, the operation of e-invoices is comparable to the operation of paper invoices.
Sekundarne ključne besede: Digitalization;paperless business;e-invoice;crisis;
URN: URN:SI:UNG
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Novi Gorici, Poslovno-tehniška fak.
Strani: X, 29 str.
ID: 13447183