diplomsko delo
Povzetek
Digitalizacija poslovanja pomeni prenos podatkov in procesov v digitalno obliko, s katerim tehnologija znižuje stroške poslovanja podjetja.
V diplomskem delu smo opisali, kaj je digitalizacija poslovanja, korake digitalizacije, prednosti in kako vpliva na poslovanje v času krize. Opisali smo tudi e-račune in izvedli anketo, ki se nanaša na ravnanje z računi. Anketa je bila izvedena prek podjetja Saop, d. o. o. Poleg tega smo opravili oceno uporabniške prijaznosti poslovanja s papirnimi računi oziroma z e-računi, ki je bila opravljena s pomočjo vprašalnika SUS.
S pomočjo spletnih anket smo pridobili podatke o razširjenosti uporabe e-računov in uporabniške prijaznosti papirnih računov in e-računov. Metodo deskripcije smo uporabili za opisovanje prenove poslovanja.
Z raziskavo smo dobili širšo sliko poslovanja podjetja in vpliva procesa digitalizacije v kriznih časih. Na primeru uporabe e-računov smo ugotovili, da ima država s svojimi aktivnostmi pomembno vlogo pri spodbujanju digitalizacije in da je z vidika uporabniške prijaznosti poslovanje z e-računi primerljivo poslovanju s papirnatimi računi.
Ključne besede
diplomske naloge;digitalizacija;brezpapirno poslovanje;e-račun;kriza;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2021 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UNG PTF - Poslovno-tehniška fakulteta |
Založnik: |
[E. Huskanović] |
UDK: |
005.9 |
COBISS: |
79134467
|
Št. ogledov: |
1504 |
Št. prenosov: |
128 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
The impact of digitalization process on company's business in the times of crisis |
Sekundarni povzetek: |
Digitalization of business means transfer of data and processes into digital form in order to reduce operating costs of the company.
The diploma thesis adresses digitalization of business, the steps of digitalization, the benefits and the way it affects business during the times of crisis. We also deal with e-invoice. A survey has been conducted related to the invoice handling by using the facilities of the company Saop, d. o. o. In addition, we performed an assessment of the user-friendliness of operations with paper invoices and e-invoices, by using the SUS questionnaire.
With the help of online surveys, we obtained data on the prevalence of the use of e-invoices and the user-friendliness of paper invoices and e-invoices. We used the description method to describe the business renewal.
The research provided a broader picture of the company's operations and the impact of the digitalisation process in times of crisis. In the case of the use of e-invoices, we found that the state with its activities plays an important role in promoting digitalisation and that from the point of view of user-friendliness, the operation of e-invoices is comparable to the operation of paper invoices. |
Sekundarne ključne besede: |
Digitalization;paperless business;e-invoice;crisis; |
URN: |
URN:SI:UNG |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Novi Gorici, Poslovno-tehniška fak. |
Strani: |
X, 29 str. |
ID: |
13447183 |