diplomsko delo
Ana Pršlja (Avtor), Petra Grošelj (Recenzent), Leon Oblak (Mentor), Matej Jošt (Komentor)

Povzetek

Odločitev za nakup kuhinje ni več le večja investicija, temveč je postala odločitev za izboljšanje kakovosti bivanja in enostavnejše življenje. Kuhinja se je poleg uživanja hrane, razvila v prostor za druženje in pogovore, mesto za učenje in ustvarjanje novih spominov. Zato nas je zanimalo, kateri dejavniki so najbolj odločilni pri nakupu kuhinje. Z anketiranjem potencialnih kupcev smo ugotovili, da so zanje najpomembnejši kvaliteta, cena in stil kuhinje. Z AHP metodo smo ugotavljali, kaj o tem menijo prodajalci kuhinj. Po njihovem mnenju so najpomembnejši dejavniki, ki vplivajo na odločitve kupcev, image proizvajalca, kvaliteta izdelave in materiala ter dejanska cena.

Ključne besede

cena;kvaliteta;trženje;nakup;kupec;nakupno vedenje;dejavniki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL BF - Biotehniška fakulteta
Založnik: [A. Pršlja]
UDK: 684.645:339.13
COBISS: 76791299 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 246
Št. prenosov: 40
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂanalysis of the purchase behaviour of slovenian kitchen buyers
Sekundarni povzetek: The decision to buy a kitchen is no longer just a significant investment, but has also become a decision to improve the quality of life and make things easier. In addition to preparing and eating food, the kitchen has developed into a space for socializing and conversation, a place to learn and create new memories. Therefore, we were interested in which factors are most decisive in buying a kitchen in Slovenia. By surveying potential customers, we found that the most important thing for them is the quality, price and style of the kitchen. We used the AHP method to find out what kitchen sellers think about this. According to them, the most important factors influencing customer decisions are the image of the manufacturer, the quality of workmanship and materials, and actual price.
Sekundarne ključne besede: price;quality;marketing;purchase;purchasing behavior;factors;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Biotehniška fak., Oddelek za lesarstvo
Strani: VIII, 42 f., [6] f. pril.
ID: 13495781