diplomsko delo
Barbara Šviga (Avtor), Maja Hmelak (Mentor)

Povzetek

Živimo v družbi, kjer so otroci iz dneva v dan bolj izpostavljeni različnim medijem, vse več tudi družbenim medijem, ki imajo vedno večji vpliv na otroke. Izpostavljenost družbenim medijem lahko prinese izobraževanje in zabavo, a ob neprimerni rabi vodi tudi do škodljivih vplivov na otrokov razvoj. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo se osredotočili na družbene medije na splošno, nato smo se poglobili v vsebinske skupnosti, predvsem v tri vrste, ki smo jih nato uporabili v empiričnem delu. V slednjem so predstavljeni rezultati raziskave o uporabi družbenih medijev pri otrocih, starih med štiri in šest let. Vzorec torej zajema starše otrok v tej starosti. Podatki so zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika, pridobljene odgovore smo obdelali s programom SPSS. Zanimalo nas je, katere vsebinske skupnosti otroci uporabljajo, koliko časa porabijo za posamezno skupnost ter če se starši poslužujejo omejitev in kakšnih. Ugotovljeno je bilo, da otroci uporabljajo predvsem YouTube in spletne igre, virtualne svetove malo manj, starši pa otrokom skoraj vedno omejijo dostop na takšen ali drugačen način. Rezultati so pokazali, da otroci tedensko porabijo zelo malo časa za omenjene vsebinske skupnosti.

Ključne besede

diplomska dela;družbeni mediji;spletne igre;virtualni svetovi;vsebinske skupnosti;YouTube;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [B. Šviga]
UDK: 004.774.1-053.4(043.2)
COBISS: 101455107 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 185
Št. prenosov: 39
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Use of social media by preschool children
Sekundarni povzetek: In the modern society, children are becoming more and more exposed to different media, especially social media, which have an increasing effect on children. Exposure to social media can educate and entertain children, but it can also have a harmful effect on their development. This paper comprises a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, we focused on social media in general, before delving more deeply into social media channels, especially three types, which were later used in the empirical part of the paper. The empirical part presents results of a research on the use of social media in children aged between four and six, with the research sample comprising their parents. The data were collected by conducting a survey and processed with the SPSS program. We wanted to determine what social media channels children use, how much time they spend on an individual social media channel, and whether their parents impose any restrictions on this use and which. It was determined that children mostly use YouTube and play online games, but devote less time to virtual worlds, and that parents almost always restrict their access in certain ways. The results also showed that children spend very little time per week for the afore-mentioned social media channels.
Sekundarne ključne besede: theses;content communities;online games;Social Media;virtual worlds;YouTube;Družbeni mediji;Svetovni splet;Videoigre;Navidezna resničnost;Predšolski otroci;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF IX, 44 str.))
ID: 13501923