premislek Schopenhauerjeve metafizike glasbe z vidika izvajanja

Povzetek

Diplomsko delo se osredotoča na analizo Schopenhauerjeve filozofije glasbe. S pomočjo izhajanja iz njegove metafizike, ki razločuje tri ravni sveta: voljo, ideje in pojavni svet, delo raziskuje mesto glasbe kot umetnosti. V obravnavanje vzporednic glasbe in njenih značilnosti s tremi ravnmi sveta delo vpleta tematiko izvajalca kot pomembnega člena v glasbenem procesu. To počne tako z vidika njegovega metafizičnega razmerja do skladatelja kot tudi z vidika vsebujočih obravnavanj vloge človekovih občutkov v glasbi in predstavljanja posameznih primerov v nasprotju z glasbeno občostjo. Delo tako skozi pogled izvajanja prepleta dve obravnavi glasbe: metafizično in praktično glasbeno.

Ključne besede

filozofija glasbe;glasba;metafizika;izvajanje;diplomska dela;Schopenhauer;Arthur;1788-1860;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [E. Bucik]
UDK: 78.01Schopenhauer A.(043.2)
COBISS: 81748739 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 289
Št. prenosov: 41
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Schopenhauer's Philosophy of Music: Rethinking Schopenhauer's Metaphysics of Music from the Point of View of Performing
Sekundarni povzetek: The thesis focuses on analysis of Schopenhauer’s philosophy of music. Taking his metaphysics with its distincion of three levels of the world: will, ideas and phenomenal world as a starting point, the paper researches the place of music as an art. In addressing the parallel features of music and its characteristics with the three levels of the world the paper incorporates the theme of the performer as an important part in the musical process. This is done from the view of his metaphysical relation to the composer as well as the view concerning the role of human feelings in music and imagination of examples in contrast to music’s universality. In this way, the thesis combines two views of music: metaphysical and practical musical, both through the lense of performing.
Sekundarne ključne besede: philosophy of music;music;metaphysics;performing;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za filozofijo
Strani: 45 f.
ID: 13534343
Priporočena dela:
, premislek Schopenhauerjeve metafizike glasbe z vidika izvajanja
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo