Mojca Juriševič (Avtor), Lana Lavrih (Avtor), Amela Lišić (Avtor), Neža Podlogar (Avtor), Urška Žerak (Avtor)

Povzetek

Glavni cilj raziskave je bil preučiti izkušnje študentov z izrednim uče-njem in s poučevanjem na daljavo med pandemijo covida-19. Zanimalo nas je, v kakšnem odnosu s to izkušnjo so njihove strategije za spoprije-manje z izrednimi razmerami, učne strategije in pozitivnost. V raziskavi je sodelovalo 337 študentov. Podatki so bili zbrani s spletnim vprašalni-kom. Rezultati kažejo, da so študentje uporabljali bolj prilagojene stra-tegije spoprijemanja (pozitivno prevrednotenje, sprijaznjenje in preu-smerjanje k načrtovanju) in manj neprilagojenih strategij (obtoževanje drugih, katastrofiranje). Poleg tega so študentje poročali o pogosti upo-rabi dveh učnih strategij, tj. strukturiranju okolja in postavljanju ciljev, ter o manj pogosti uporabi strategije prilagoditve načina dela. Samore-gulacija in pozitivnost sta skupaj pojasnili 40 % variance študentskih izkušenj med pandemijo. Pomembni napovedniki za bolj konstruktivne izkušnje so bili pogosta uporaba strategij za določanje ciljev in struktu-riranja okolja, izrazitejša pozitivnost in manj pogosta uporaba katastro-firanja kot strategije spoprijemanja. Ugotovitve raziskave prispevajo k boljšemu razumevanju učnih izkušenj študentov z izrednim učenjem in s poučevanjem na daljavo med pandemijo ter njihovih korelatov. Poleg tega visokošolskim učiteljem in sodelavcem omogočajo, da se pri pod-pori študentom za spoprijemanje s pandemijo osredinijo na bistvene elemente.

Ključne besede

študij na daljavo;samoregulacija;pozitivnost;doživljanje pandemije;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: University of Ljubljana, Faculty of Education
UDK: 159.9:378-057.875
COBISS: 81787139 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 2232-2647
Št. ogledov: 151
Št. prenosov: 12
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Higher education studentsʼ experience of emergency remote teaching during the Covid-19 pandemic in relation to self-regulation and positivity
Sekundarni povzetek: The main objective of the present research was to explore students’ ex-periences of emergency remote teaching during the Covid-19 pandemic. Specifically, we were interested in how strategies for coping with an emer-gency situation, learning strategies and positivity relate to this experience. A total of 337 university students participated in the study. The data were collected with an online questionnaire. The results show that students used more adaptive coping strategies (positive reappraisal, acceptance and refocus on planning) and fewer maladaptive strategies (blaming others, catastrophising). Furthermore, students reported the frequent use of two self-regulated learning strategies, i.e., environment structuring and goal setting, and the less frequent use of task strategies. Self-regulation and positivity explained a total of 40% of the variance of the students’ expe-rience during the pandemic. Important predictors for more constructive experience were the frequent use of goal setting and environment struc-turing strategies, more pronounced positivity, and less frequent use of the catastrophising coping strategy. The research findings contribute to a bet-ter understanding of students’ emergency remote teaching and learning experience during the pandemic and its correlates. Moreover, the findings could enable academic staff to focus on the essential elements when sup-porting students to cope with the pandemic.
Sekundarne ključne besede: Višje in visokošolsko izobraževanje;Študenti;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 241-261
Letnik: ǂVol. ǂ11
Zvezek: pos. št.
Čas izdaje: 2021
DOI: 10.26529/cepsj.1147
ID: 13555489