Mojca Juriševič (Avtor), Lana Lavrih (Avtor), Amela Lišić (Avtor), Neža Podlogar (Avtor), Urška Žerak (Avtor)

Povzetek

The main objective of the present research was to explore students’ experiences of emergency remote teaching during the Covid-19 pandemic. Specifically, we were interested in how strategies for coping with an emergency situation, learning strategies and positivity relate to this experience. A total of 337 university students participated in the study. The data were collected with an online questionnaire. The results show that students used more adaptive coping strategies (positive reappraisal, acceptance and refocus on planning) and fewer maladaptive strategies (blaming others, catastrophising). Furthermore, students reported the frequent use of two self-regulated learning strategies, i.e., environment structuring and goal setting, and the less frequent use of task strategies. Self-regulation and positivity explained a total of 40% of the variance of the students’ experience during the pandemic. Important predictors for more constructive experience were the frequent use of goal setting and environment structuring strategies, more pronounced positivity, and less frequent use of the catastrophising coping strategy. The research findings contribute to a better understanding of students’ emergency remote teaching and learning experience during the pandemic and its correlates. Moreover, the findings could enable academic staff to focus on the essential elements when supporting students to cope with the pandemic.

Ključne besede

študij na daljavo;samoregulacija;pozitivnost;doživljanje pandemije;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: University of Ljubljana, Faculty of Education
UDK: 159.9:378-057.875
COBISS: 81787139 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 2232-2647
Št. ogledov: 1211
Št. prenosov: 217
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Izkušnje študentov z izrednim poučevanjem na daljavo med pandemijo covida-19 v odnosu do samoregulacije in pozitivnosti
Sekundarni povzetek: Glavni cilj raziskave je bil preučiti izkušnje študentov z izrednim učenjem in s poučevanjem na daljavo med pandemijo covida-19. Zanimalo nas je, v kakšnem odnosu s to izkušnjo so njihove strategije za spoprijemanje z izrednimi razmerami, učne strategije in pozitivnost. V raziskavi je sodelovalo 337 študentov. Podatki so bili zbrani s spletnim vprašalnikom. Rezultati kažejo, da so študentje uporabljali bolj prilagojene strategije spoprijemanja (pozitivno prevrednotenje, sprijaznjenje in preusmerjanje k načrtovanju) in manj neprilagojenih strategij (obtoževanje drugih, katastrofiranje). Poleg tega so študentje poročali o pogosti uporabi dveh učnih strategij, tj. strukturiranju okolja in postavljanju ciljev, ter o manj pogosti uporabi strategije prilagoditve načina dela. Samoregulacija in pozitivnost sta skupaj pojasnili 40 % variance študentskih izkušenj med pandemijo. Pomembni napovedniki za bolj konstruktivne izkušnje so bili pogosta uporaba strategij za določanje ciljev in strukturiranja okolja, izrazitejša pozitivnost in manj pogosta uporaba katastrofiranja kot strategije spoprijemanja. Ugotovitve raziskave prispevajo k boljšemu razumevanju učnih izkušenj študentov z izrednim učenjem in s poučevanjem na daljavo med pandemijo ter njihovih korelatov. Poleg tega visokošolskim učiteljem in sodelavcem omogočajo, da se pri podpori študentom za spoprijemanje s pandemijo osredinijo na bistvene elemente.
Sekundarne ključne besede: Višje in visokošolsko izobraževanje;Študenti;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 241-261
Letnik: ǂVol. ǂ11
Zvezek: pos. št.
Čas izdaje: 2021
DOI: 10.26529/cepsj.1147
ID: 13555489