[znanstvena monografija]
Povzetek
Znanstvena monografija z naslovom Večdimenzionalnost socialnopedagoških perspektiv je plod dolgoletnih, dragocenih izkušenj praktikov in teoretikov, ki se pri svojem vsakodnevnem delu srečujejo z bolj ali manj deprivilegiranimi ter ranljivimi skupinami posameznikov, z vzgojo, izobraževanjem in socialnopedagoškim delovanjem, hkrati pa se v polju omenjenih segmentov soočajo z vrsto različnih dilem in konceptualnih izzivov ter nenaklonjenimi posamezniki, ki zaradi spleta različnih dejavnikov in okoliščin - prisotnih v današnjem neoliberalističnem sistemu - ne zmorejo zadostiti lastnim pričakovanjem in pričakovanjem sodobne družbe. Monografija, ki vsebuje devet prispevkov, zajema kontinuum, ki ne sega samo na polje socialnopedagoškega delovanja, temveč zajema tudi razumevanje okoljskega udejstvovanja posameznikov ter kontekstualni precep različnih družbenih skupin. Aplicira prostor socialne pedagogike kot podporne veje v vseh formalnih in neformalnih oblikah delovanja v različnih družbenih sredinah, vzgoje in izobraževanja kot dela šolskega sistema ter področje edukativnih in suportivnih pristopov delovanja, s katerimi se avtorji pričujoče monografije pri svojem delu vsakodnevno srečujejo. Identiteta Večdimenzionalnost socialnopedagoških perspektiv je tako z vso pravico artikulirana okrog pojma ranljivih družbenih skupin in posameznikov, ki se soočajo z različnimi ter mnoštvenimi težavami socialnega, emocionalnega, učnega, torej celostnega funkcioniranja "sodobnega" človeka.
Ključne besede
Ni podatka o ključnih besedah
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.01 - Znanstvena monografija |
Založnik: |
Založba Univerze na Primorskem |
UDK: |
37.013.42(082)(0.034.2) |
COBISS: |
294472960
|
ISBN: |
978-961-7023-95-4 |
Št. ogledov: |
804 |
Št. prenosov: |
21 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarne ključne besede: |
Socialna pedagogika;Zborniki;Ranljive skupine;Slovenija; |
Vrsta dela (COBISS): |
Zbornik |
Strani: |
217 str. |
DOI: |
10.26493/978-961-7023-95-4 |
ID: |
13694344 |