Povzetek
Sodobna slovenska dramatika, ki nastaja na delavnicah dramske pisave Vzkrik, na različne načine provocira klasično dramsko formo. Avtorji imajo do pravil sproščen odnos – pogosto jih rušijo, spet drugič pa jim sledijo, s čimer ustvarjajo zanimive trke med tradicijo in transgresijo.
Te dramske akrobacije niso zanimive le teoretsko, saj nova svoboda v dojemanju dramatike avtorjem omogoča, da formo še tesneje uskladijo z vsebino. Drama se je v času krize, ko dela sodobnih ustvarjalcev, posebej tistih mlajše generacije, skoraj ne zaidejo na oder, obrnila vase. Med razlogi so tudi aktualne razmere, ki niso naklonjene uprizarjanju sodobne dramatike. Tako se je dramska pisava prisiljena oddaljiti od reflektorjev, ob tem pa se usmerja v raziskovanje lastnega medija.
Ključne besede
dramatika;gledališče;uprizarjanje;festival Vzkrik;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2020 |
Tipologija: |
1.17 - Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji |
Organizacija: |
UNG - Univerza v Novi Gorici |
UDK: |
792 |
COBISS: |
85339907
|
Št. ogledov: |
882 |
Št. prenosov: |
3 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
URN: |
URN:SI:UNG |
Strani: |
Str. 14-17 |
ID: |
13723123 |