magistrsko delo
Lea Kopina (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Analiza učinkov oglaševanja na družbenih omrežjih na vključenost in pridobivanje mednarodnih študentov

Ključne besede

visoko šolstvo;internacionalizacija;študenti;oglaševanje;družbena omrežja;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Kopina]
UDK: 659.1
COBISS: 84971011 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 144
Št. prenosov: 11
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of the effects of social media advertising on the engagement and recruitment of international students
Sekundarne ključne besede: university education;internacionalization;students;advertising;social networks;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 56, 14 str.
ID: 13815204