magistrsko delo
Aljaž Pavlič (Avtor), Denis Marinšek (Mentor)

Povzetek

Analiza zadovoljstva in zvestobe med potrošniki trgovin Hofer in Lidl s pomočjo neto promocijskega rezultata

Ključne besede

Slovenija;diskont;prodajalna;Hofer;Lidl;potrošnik;zadovoljstvo;lojalnost;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Pavlič]
UDK: 366
COBISS: 85687555 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 164
Št. prenosov: 18
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of satisfaction and loyalty among Hofer and Lidl store consumers using net promoter score
Sekundarne ključne besede: Slovenia;sales discount;shops;Hofer;Lidl;consumer;satisfaction;loyalty;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 49, 4 str.
ID: 13815213