Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2021 |
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: | UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko |
Založnik: | [D. Požrl] |
UDK: | 004.8:794.4(043.2) |
COBISS: | 87302915 |
Št. ogledov: | 187 |
Št. prenosov: | 40 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Spodbujevalno učenje v taroku |
Sekundarni povzetek: | V tem magistrskem delu preučimo in analiziramo učinkovitost metode Q-learning v kontekstu učenja in igranja igre tarok. Predstavimo probleme, ki se pojavljajo pri vsakem poskusu igranja iger s kartami s pomočjo umetne inteligence. Razvili smo več modelov, vsakega z drugačnim pogledom na igro in drugačnim odgovorom na različna stanja igre. Zasnovali smo več testnih okolij, od igranja proti teoretičnim igralcem in drugim programom za igranje taroka, do igranja proti pravim ljudem. Modele smo ovrednotili pod življenjskimi in računskimi pogoji. Naš najboljši model se je uspešno boril in večkrat celo premagoval povprečne igralce taroka. |
Sekundarne ključne besede: | spodbujevalno učenje;tarok;karte;igranje iger;računalništvo in informatika;magisteriji;Tarok;Umetna inteligenca;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): | Magistrsko delo/naloga |
Študijski program: | 1000471 |
Komentar na gradivo: | Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko |
Strani: | XVI, 82 str. |
ID: | 13870650 |