the Slovenian case study
Vinko Logaj (Avtor), Anita Trnavčevič (Avtor)

Povzetek

Internal marketing and schools

Ključne besede

education;marketization;marketing;internal marketing;human resource management;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: Faculty of management
UDK: 658.3:37
COBISS: 1622231 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1581-6311
Matična publikacija: Managing global transitions
Št. ogledov: 3785
Št. prenosov: 66
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: the Slovenian case study
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. [79]-96
Letnik: ǂVol. ǂ4
Zvezek: ǂNo. ǂ1
Čas izdaje: 2006
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;human relations in the enterprise;personnel management;medčloveški odnosi v podjetju;kadrovsko upravljanje;social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 14031620
Priporočena dela:
, the Slovenian case study
, ni podatka o podnaslovu
, diplomsko delo
, primerjava javnega in zasebnega sektorja