magistrsko delo
Povzetek
V magistrskem delu sem na podlagi pregleda literature mednarodnih standardov, priročnikov in raziskav razvil model za ocenjevanje kakovosti javnega prevoza. Model predlaga nov koncept kvalitete storitev: kvalitetna storitev javnega prevoza je storitev, ki ponuja čim višjo občuteno hitrost potovanja za čim več potencialnih uporabnikov s čim manj resursi. Predlaga tudi nov konceptualni okvir: elementi kakovosti so horizontalno klasificirani na fizične/objektivne in psihične/subjektivne; vertikalno pa so klasificirani na elemente postaje, linije in omrežja. Model je namenjen primerjavi omrežij javnega prevoza, vrednotenju sprememb omrežja in za izvajanje monitoringa kvalitete storitev.
Ključne besede
ocenjevanje kakovosti storitev;prometni sistem;trajnostna mobilnost;javni prevoz;postaja;linija;omrežje;potovalne navade;EN 13816:2003;primerjalna evalvacija;magistrske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2021 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo |
Založnik: |
[K. Košič] |
UDK: |
656.025.2-047.7(043.2) |
COBISS: |
97073155
|
Št. ogledov: |
121 |
Št. prenosov: |
17 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
A model for systematic evaluation of public transport service quality |
Sekundarni povzetek: |
In this thesis, a public transport quality evaluation model is developed based on literature review of international standards, manuals, and research. The model proposes a new concept of quality: good public transport service is a service that offers higher perceived travel speed to more potential users with less resources. It also proposes a new conceptual framework: quality elements are horizontally classified as physical/objective and psychological/subjective; and vertically classified as station, line, and network elements. The model is purposed for public transport network comparison, evaluation of network changes and for service quality monitoring. |
Sekundarne ključne besede: |
service quality evaluation;transport system;sustainable mobility;public transport;station;line;network;travel habits;EN 13816:2003;benchmarking; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo, Prometno inženirstvo |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XV, 169 f.)) |
ID: |
14127162 |