diplomsko delo
Jure Praper (Avtor), Sonja Treven (Mentor)

Povzetek

Značilnosti neverbalne komunikacije v japonskih podjetjih : diplomsko delo

Ključne besede

poslovno komuniciranje;poslovno okolje;komuniciranje;podjetništvo;podjetje;tehnika;Japonska;pravila;vedenje;medkulturna komunikacija;darila;poslovni razgovori;poslovni bonton;sociologija kulture;poslovna etika;kultura;definicija;kultura podjetja;poslovna psihologija;razlike;etnične karakteristike;dežele;država;psihologija osebnosti;praksa;Politika komuniciranja;Diplomske naloge;Verbalna komunikacija;Neverbalna komunikacija;Poslovno komuniciranje;Telesno izražanje;Govorica telesa;Poslovne navade;Komunikacijska tehnika;Jezikovne sposobnosti;Poslovno vedenje;Komunikacijski protokoli;Šege in navade;Poslovna darila;Obdarovanje;Protokoli;Poslovni sestanek;Predstavitve;Poslovne komunikacije;Navade;Šege in običaji;Poslovni običaji;Poslovni partnerji;Poslovna disciplina;Obedi;Oblačilna kultura;Medkulturno sporazumevanje;Človeško obnašanje;Podjetniška kultura;Krajevne značilnosti;Pogajalske tehnike;Kulturne razlike;Poslovna kultura;Primerjalna analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [J. Praper]
UDK: 316.772.4(043.2):005.331/.332(520)
COBISS: 9629724 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1489
Št. prenosov: 121
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Dipl. delo, Univ. v Mariboru, Ekon.-posl. fak.
Strani: 46 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;sociology;sociologija;sociology of culture;cultural context of social life;sociologija kulture;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management activities;menedžerske dejavnosti;management conditions;factors;pogoji menedžmenta;dejavniki;
ID: 1433785