threat or opportunity?

Povzetek

Food marketing to children and youth

Ključne besede

prehrana otrok;prehrana mladostnikov;prehranjevalne navade;zdravje;debelost;bolezni;prehranska priporočila;prehranska politika;prehranska vrednost živil;potrošnja živil;biološki faktorji;genetski faktorji;sociološki faktorji;proizvajalci živil;marketing;oglaševanje živil;izobraževanje potrošnikov;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Washington (D.C.)
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UL BF - Biotehniška fakulteta
Založnik: National Academies Press
UDK: 613.2+641.1:366
COBISS: 3561848 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-0-309-09713-0
Št. ogledov: 959
Št. prenosov: 373
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Food;Adolescent;Advertising as Topic;Child;Diet;Food Habits;Public Policy;Children;Nutrition;Youth;Food industry and trade;Target marketing;Health promotion;Nutrition policy;Child consumers;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: XX, 516 str.
ID: 1445865