ǂthe ǂcase of the organization AIESEC
Marta Begonja (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

The influence of public relations on fundraising in a non-profit organization

Ključne besede

neprofitne organizacije;financiranje;sredstva;fond;sponzorstvo;dobrodelnost;odnosi z javnostjo;case study;AIESEC;non-profit organizations;financing;assets;fund;sponsorship;charity;public relations;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Begonja]
UDK: 659.4
COBISS: 21004262 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 873
Št. prenosov: 224
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Vpliv odnosov z javnostmi na zbiranje finančnih sredstev v neprofitnih organizacijah: primer organizacije AIESEC
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 62 f.
ID: 1453866
Priporočena dela:
, ǂthe ǂcase of "Drugo more"
, ǂa ǂcase of Red Cross Society of Bosnia and Herzegovina