Povzetek

Twelve-week game-based school intervention improves physical fitness in 12–14-year-old girls

Ključne besede

team games;school intervention;adolescents;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 373.32.016:79
COBISS: 98480643 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 2296-2565
Št. ogledov: 136
Št. prenosov: 48
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarne ključne besede: Šport;Telesna pripravljenost;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (6 str.))
Zvezek: ǂVol. ǂ10
DOI: 10.3389/fpubh.2022.831424
ID: 14603082