diplomsko delo
Luka Strasner (Avtor), Tanja Kamin (Mentor)

Povzetek

Video igra kot oglas

Ključne besede

Oglaševanje;Tržno komuniciranje;Videoigre;Blagovne znamke;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [L. Strasner]
UDK: 659.1(497.4)(043.2)
COBISS: 28451421 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 500
Št. prenosov: 106
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Marketing communication;Video games;Trademarks;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 93 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 1460838
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, lastniške oznake na ovčjih uhljih v Zgornjem Posočju kot blagovna znamka
, učinkovit način prepričevanja
, primer trgovskih verig na slovenskem trgu
, primer Need for Speed Underground 2