študija primera MyPartyFusion
Špela Zupanc (Avtor), Andrej Škerlep (Mentor)

Povzetek

Virtualna skupnost kot marketinško orodje

Ključne besede

virtualne skupnosti;spletni marketing;MyPartyFusion;Navidezne skupnosti;Trženje;Spletno oglaševanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [Š. Zupanc]
UDK: 316.77(043.2)
COBISS: 28690781 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1166
Št. prenosov: 270
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Virtual communities;Marketing;Web advertising;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 39 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;sociology;sociologija;sociology of culture;cultural context of social life;sociologija kulture;
ID: 1460934
Priporočena dela:
, študija primera MyPartyFusion
, literarni in filmski otrok, bitka med spoloma na stičišču erotike in grozljivega
, prestolnica znanstvene fantastike
, retrodizajn, oglaševanje in potrošnik