diplomsko delo
Mateja Melink (Avtor), Ivan Svetlik (Mentor), Marko Milosavljevič (Komentor)

Povzetek

Vpliv informacijsko-procesnega in situacijskega učenja v visokošolskih programih

Ključne besede

Visokošolsko izobraževanje;Učenje;Medijska pismenost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Melink]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 29474653 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1047
Št. prenosov: 246
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Higher education;Learning;Media literacy;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 70 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 1461790